Hello october!

Ahoojte!

Neviem ako vy, ale ja jeseň jednoducho milujem. Možno preto, že som sa v tomto ročnom období narodila, alebo len preto, že si viem tento čas spríjemniť a užiť. Preto by som vám rada dala užitočné tipy:

1. Choďte nakupovať jesenné oblečenie.
-nemusíte si ani len niečo kúpiť, stačí si jesenné oblečenie len prezerať, tmavé farby a teplé oblečenie naozaj navodia super atmosféru 

2. Mať huňatý a teplý sveter, v ktorom sa cítite pohodlne.

3. Viac sa kúpať vo vani.
-úžasné sú produkty LUSH, ktoré neodolateľne voňajú a kúpeľ s nimi je ako sen

4.Piť horúce nápoje.
-ja mám najradšej horúcu čokoládu (óó predstavte si ju s šľahačkou a marshmallow <3), ale super je aj káva napr. s karamelom alebo škoricou

5. Jesenná a Halloweenska výzdoba.
-v týchto dňoch naozaj v mnohých obchodoch majú takéto dekorácie, voňavé sviečky, svetielka, tekvičky, jesenné listy... 

P. S.: super je aj nasypať si Halloweenske sladkosti do pekných ozdobných misiek a keď pôjdete v izbe okolo nich... mňam! :3 








  X❤️X❤️
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky