My new home for a while || Milan

Možno sa niekotrí pýate (a možno ani nie) že čo robím toľko v tom Miláne. Ja tento blog považujem skôr ako svoj osobý diár takže touto cestou si aspoň "uložím" svoje vtedajšie pocity a skúsenosti. 

V septembri 2016 som sa sem vybrala študovať vysokú školu. Nebolo to prvý krát čo som sa v tomto meste ocitla pretože už rok predtým som práve tu navštevovala kurzy taliančiny. Jednoducho zamilavalo sa do tohto mesta teda túžila som sa sem vrátit no a taliančinu (ktorú som sa naučila na stredenj) som nechcela len tak zahodiť. Školu ktorú som si vybrala je tu asi najväčou univerzitou: Universita degli studi di Milana známa aj ako LA STATALE. Univerzitný život je úplne iný ako ten ktorý som doteraz prežívala ale myslím si že nemusím písať detaily pretože každý určite vie na čo narážam :) hlavne som vám chcela prostredníctvom tohto blogu povedať že som tu PRE VÁS! Vybrala som sa sem ako 19ročná a ak aspoň trošku poznáte talianov hneď pochopíte ako sa na mňa asi mohli pozerať keď tak mladé (opakujem na ich pomery) blonďaté dievčatko sa vybralo žit a študivať sama vo štyrikrát väčšom meste ako je to v ktorom sa narodilo. Poviem vám nie je to ľahké ale toľko vás to naučí dodá vam to odvahu sebaistosť samostatnosť a naplní váš život novými úžasnými ľudmi. Začnete si vážiť maličkosti tešiť sa len z toho že na ulici stretnete slováka a zlepší vám to celý deň ale začnú vám aj chýbať niekotrí ľudia natoľko že si konečne uvedomíte že bez nich nemá váš svet zmysel. Ja osobne sa momentálne v mojem živote šete len hľadám ale som tak neskutočne šťastná že tu som že vám to neviem ani lepšie napísať.

Od zajtra si idem užívať Miláno opäť plnými dúžkami!!! A vám radím urobiť niečo veľké hneď teraz :) niečo vás bude robiť šťastným alebo bude aspoň sám so sebou spokojní. Bohužiaľ ale prvé kroky takéhoto veľkého rozhodnutia určite nebú ľahké a možno ani nie veľmi príjemné. PRIPRAVTE SA! Každopádne nevzdávajte sa nikdy! Držím vám palce na vašej ceste k snom! Mám vás všetkých veľmi rada <3 ...


P.S.: ak máte hocijaké otázko ohľadom vysokej školy či už v Taliansku alebo hocikde inde veľmi veľmi rada vám pomožem s hocičím (ja by som pred pár mesiacmi takúto pomoc veľmi ocenila).
XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky