Breakfast time #1

"I love sleep because it's like a time machine to breakfast!"


Dobré ránko, verím že sa máte super a vychutnávate si aj vy práve nejaké mňamky raňajky. Nedávno som totiž o sebe zistila, že raňajky sú mojou naaaajobľúbenejšou časťou dňa. Ach...však to je až priam neskutočné ako sa vždy teším čo za dobrotu si pripravím :) ale som v tom nevinne! Myslím, že to máme v rodine (hihi) pretože aj moja mamina je abslútna "závysláčka" na zdravých raňajkách a hlavne ovsených vločkách. Dokážeme sa o raňajkách rozprávať hádam aj celý deň. Pomoc! Viem pre niekotrých je to možno npochopiteľné a radšej si dajú šunčičku, masielko a rožtek ale ak ste rovnakí ako ja tak toto vás bude určite zaujímať. Postupňe budem pridávať mini recepty na ľahšie raňajky a možno sa mi podarí vám priniesť nejakú tú inšpiráciu. 

Dobrú chuť :)


Moja myska:
1/2 hrnčeka ovsených vločiek
1hrnček mieka z ovsených vločiek (tým zalajete ovsené vločky ale aj chia najlepšie ešte večer)
4 lyžice chia semienok
jeden banán
jahody
mandle
med

XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky