Fancy Toast || Milano da mangiare

Ďalším "fancy" miestom v Miláne kde si môžte pochutnať na niečom netradičom je FancyToast. 
Áno viem... nemá to nič spoločné s talianskom ale taká je polovica Milána hihi! Ja osobne keď som tam prišla (vďaka odporúčaniu mojej sesternici) nečakala som nič extra. Prvé čo ma prekvapilo bol priestor. Strašne strašne maličký ale nakoniec som zistila že to až tak nevadí. Presne vďaka tomu sa tento podnik zmení na útulné miestečko kotrý ma úžasný dizajn. RoseGold, pásiky, a barové stoličky to je proste moje! Ale to nie je až tak podstatné ako yummy toastiky. Poviete si asi že z jedného sa nemôže nikto najesť. Ale ja vám sľubujem že môže! Chlebík je tak hrubý ako tri slovenské toasty. Majú aj sladké akj slané, aj zdravé aj nezdravé, aj tradičné aj netradičné! Bohužiaľ (pre niekoho) všetky sú bez mäsa. Urobia vám ich na počkanie čiže sú teplučké a fresh! Personál je "stra gentile" čo znamené veľmi veľmi milý a prijemný. Proprietario je totiž z Brazílie a tento nápad s FancyToast si priniesol z ciest po Californii.

Odorúčam vyskúšať: Epic avocado toast alebo Berry tost 



XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky