"Tathree"

Počas celého môjho detstva a aj dospievania, som víkendy trávila v prírode. To všetko vďaka môjmu tatinovi, ktorý ma pravidelne brával na našu chatu. Každý piatok 14:00 auto čakalo pred bránou školy, skončila som vyučovanie, nasadla do auta a išlo sa. Okoloidúcim to muselo pripasať ako dokonalý únos dieťaťa. Našťastie v tom aute vždy sedel môj tatino: bol to ten najsuper únos. Čím som staršia, viac a viac túžim chodiť do prírody. Hiking je moja srdcovka. Aj keď som ešte len začiatočníčka, Tatry mám už celkom obšľapané.  Táto fotka vznikla počas môjho Erasmu v Poľsku, cestou k najväčšiemu plesu vo Vysokých Tatrách, k Morskému Oku, ktoré leží na poľskej strane. V tej istej lokalite nájdete aj ďaľších 5 poľských plies, hneď jedno vedľa druhého, ktoré vám zaručene vyrazia dych a to za každého počasia. 
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky