Miláno.

Ahoojte!

Tak dnes som sa konečne vrátila domov po mesiaci strávenom v Miláne a našla si čas na nový blog. Miláno bolo vždy mesto ktoré ma fascinovalo a ktoré som chcela navštíviť no a tento rok sa mi to konečne podarilo. V škole som dostala možnosť isť na mesiac študovať do Talianska a tak som sa jej hneď chytila a neľutujem. Bol to jeden z najlepších mesiacov v mojom živote! Spoznala som komplet celé Miláno a pomaly každú uličku a stretla úžasných ľudí! Ak vás teda zaujíma ako to tam vyzerá, čo treba vidieť a prípadne ak sa tam chystáte aj vy...tak si určite tento blog dočítajte až do konca! :) 

milánska katedrála, galéria vittorio emanuele, divadlo la scala

the grill restaurant

fondazione PRADA

EXPO 2015 ( azerbajdžan, slovensko )


albero della vita EXPO 2015 ( holandsko, malajzia )




10. vecí čo si netreba nechať ujsť:

🔲 divadlo La Scala
🔲 katedrála Duomo
🔲 galéria Vittorio Emanuele
🔲 kostol Santa Maria delle Grazie
🔲 San Siro
🔲 museo del 900
🔲 castello Sforzesco 
🔲 palazzo Reale
🔲 expo 2015
🔲 mercato metropolitano 


Najlepšie nákupy: 

🔲 corso Vittorio Emanuele
🔲 via Torino
🔲 corso Buenos Aires
🔲 la Rinascente 
🔲 coin
🔲 via Dante
🔲 via Montenapoleone


Čo treba ochutnať:

🔲 Spontini
🔲 Luini
🔲 icecream amorino
🔲 pizzeria Sibila 
🔲 panini durini
🔲 panino giusto
🔲 radicetonda



X❤️X❤️
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky