Lush haul.


Ahojte!
Určite všetci poznáte túto značku aj keď u nás na Slovensku je nemáme. Tak ako veľa iných aj ja som do nej úplne zbláznená. Pre tých čo ste sa s ňou nestretli tak ide vlastne o 100% prírodnú kozmetiku ktorá nie je testovaná na zvieratách. Je vyrobená z minimálneho množstva konzervantov a preto celá ich kozmetika je vyrobená ručne a výrobky sú namiešané čerstvo. Ďalšou super vecou je že všetky obaly sú vyrobené z recyklovateľného plastu a na každom výrobku máte nálepku na ktorej sú všetky dôležité informácie (meno, kto to vyrobil, dátum výroby, zloženie).
To čo však ja najviac milujem na LUSH je vôňa. Ich predajňu ucítite ešte skôr ako ju uvidíte. Aj práve teraz mám niektoré ich produkty doma v izbe a celá mi nádherne vonia aj keď sú schované v taške. Ich vôňa sa ťažko popisuje a hlavne každý produkt ju má inú. Nie je to vôňa podobná sviečke alebo voňavke ale skôr prírody a hlavne kvetov.
Tým že tento obchod nemáme priniesla som si niekoľko vecí z Talianska. Ak sa vám páčia a aj vy by ste ich prípadne chceli tak vám po dne píšem aj linky a dajú sa objednať cez internet z Čiech! :)   


 


sex bomb do kúpeľa


toto bola bohužiaľ limitovaná edícia a unicorn


granny takes a dip pre veselý kúpeľ 


vždy dostanete aj malý darček ako napríklad tieto malé mydielka


perfektná hydratačná maska na tvár cleopatra 


najlepšia vec na svete! scrub na pery 


farebný balzam na pery ktorý vydrží neskutočne dlho :)



P. S.:

Asi som vám to ešte nespomínala a ani veľmi teraz nechcem pretože mám v pláne o tom napísať osobitne jeden príspevok ale osoba ktorá je mojou veľkou inšpiráciou a vzorom je anglická blogerka Zoe Sugg a.k.a. zoella. Určite ju veľa z vás pozná a ak nie tak určite si ju hneď bežte pozrieť! :) Zamilujete si ju rovnako ako ja. Má svoj vlastný YouTube channel a jej blog nájdete v mojich odporúčaniach!

A teraz k tomu podstatnému! :) Asi pred mesiacom vydala svoju druhú vlnu vlastnej kozmetiky ZOELLA BEAUTY a tentokrát tutti frutti edition. Môj kamarát bol v Londýne a priniesol mi penu do kúpeľa z tejto kolekcie. Dá sa však objednať aj cez internet. Tak určite vyskúšajte a nebudete ľutovať.




X❤️X❤️
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky