What´s in my Iphone 6.

Musím sa Vám priznať!
Asi to ešte neviete ale som závislá na YouTube :D. 
Nie nebojte nie je to až také vážne ale naozaj neexistuje deň ktorý by som si nepozrela nejaké video. Je to pre mňa relax, zábava a hrozne veľká inšpirácia. Vždy mi to zlepší deň!

No a jedným z moji najobľúbenejších tipov videa je "What´s in my Iphone."

Ja osobne mám Iphone 6. Nijak veľmi si nepotrpím na značky a ani nie som materialistka ale tento mobil stojí za to! Mám ho už rok a každým jedným dňom ho mám radšej ❤️. Dizajn je nádherný, všetko ide rýchlo a kvalitne a zbožňujem s ním aj fotiť. Je tu obrovská možnosť rôznych super aplikácií a nikdy som sa s ním ešte nestratila (GPS) :D! Jedinou nevýhodou je že som si kúpila ten s 16GB pamäťou a tá je hneď plná. Však vie si to určite predstaviť...

No a vždy keď teda pozerám takéto video...nájdem nejakú novú aplikáciu/službu ktorú chcem aj ja! Pozrite si teda čo tam mám ja a možno aj vám sa niečo zapáči :).

Takto vyzerá moja zamknutá obrazovka...tým že je teraz jeseň zbožňuje takýto typ pozadia. Ale ani toto mi nevydrží dlho. Stále si ich totiž mením :D. Ak vás zaujíma kde by ste takéto našli tak si určite pozrite we heart it kde ich nájdete nekonečno a určite aj zaujímavejšie ako to moje.

Toto je moja hlavná prvá strana. V mojej spodnej lište nesmie chýbať: safari, telefón, mail, SMS. Tieto štyri veci za deň otvorím asi naozaj aj 100krát. Toto všetko sú vlastne aplikácie ktoré sú v mobile fixné. Myslím že počasie je veľmi spoľahlivé a žiadne iné v mobile ani nemám. Ďalej najviac využívam mapy vďaka ktorým sa nikdy nestratím ako som už spomínala :D a hodiny na ktorých mám všetky svoje budíky. Z týchto aplikácií jedine spotify som si musela stiahnuť. Pre tých čo neviete... ide o hudobnú službu ktorá ponúka online hudbu. Nájdete si pesničkalebo celé playlisty obľúbenej hudby a počúvate ju online. Naozaj odporúčam!

Ako prvé samozrejme YouTube ❤️ a hneď aj Facebook
Mať stránky s oblečením v mobile je naozaj super. Aspoň teda pre mňa... keby som mohla tak nakupujem od rána do večere. Ale nie vždy len to. Niekedy mi to len dodá inšpiráciu napr. čo si zajtra obliecť. Moje naj sú Zara a Asos!

Ak by som vám mala niečo povedať o každej aplikácií tak by ste sa učitali k smrti :D.

Na voľný čas je určite najlepšia hra Best Fiends... je to niečo podobné ako Candy Crush no a ak ste v spoločnosti kamarátov tak si určite stihnite Charades a zabavíte sa všetci. Mobil si držíte na čele a druhý musí uhádnuť slovo čo je na obrazovke.

Shazam je super vtedy ak počujete hrať nejakú pesničku a neskutočne sa vám páči len neviete ani kto ju spieva ani ako sa volá... táto appka to zistí za vás v priebehu pár sekúnd.

Toto leto som strávila v Miláne a potrebovala si narýchlo nájsť nové ubytovanie... Airbnb ma zachránilo! Ide o službu ktorá vám ponúkne bývanie akoby u niekoho doma. Buď si môžte vybrať či si chcete prenajať len izbu alebo celý byt. My sme si vybrali byt a bolo to super. Bývali sme dva týždne skoro v úplnom centre. Majiteľka bola hrozne zlatá a mali sme všetko čo sme potrebovali. No a platili sme omnoho menej ako keby sme si našli hotel v takejto štvrti. Na Airbnb je super že fakt všetko sú to mladí ľudia čo ponúkajú svoje ubytovanie a  je to naozaj bezpečné. Môžte sa s nimi skontaktovať ešte pred tým ako si to vôbec objednáte a na všetkom sa dohodnúť. Naozaj odporúčam vyskúšať pri najbližšej príležitosti keď sa niekam vyberiete! :)

Duolingo sú super cvičenia ak sa chcete zdokonaliť v nejakom jazyku. Pre mňa je to niečo ako hra.

Big Day Lite mám preto lebo očakávam super udalosť! 9. novembra sa chystám do Miami a potom na plavbu po celom Karibiku. Tak držte palce aby to vyšlo! Ešte mi chýba 62 dní :).

Bohužiaľ patrím medzi tých čo sa v itunes veľmi nevyznajú. Preto mám appku Musify do ktorej si uložím pesničky a môžem ich potom počúvať aj bez pripojenia na internet.

Snapchat je number one! Zažijete s ním kopec srandy. Ak ho ešte nemáte tak šup-šup stiahnuť!
Fakt celý svet používa Twitter jedine mi nejako nie :(. A to je veľká chyba. Nepovedzte že vás nezaujímajú každodenné osobné príspevky nejakej celebrity! Ak by ste si chceli pozrieť mňa tak tu. No a Tumblr zas a znova pre inšpiráciu...

Z tohto fakt nič iné okrom toho prekladača nepoužívam...lol!

Tak v tomto kufríku mám všetky aplikácie cez ktoré komunikujem. Messenger používa určite každý... FaceTime som ešte nikdy nevyskúšala aj keď viem že je to mega vec ( tak by som sa do toho mala konečne pustiť )... tí ľudia ktorí nechodia veľmi na Fb majú určite WhatsApp a hlavne všetci moji zahraniční kamaráti tiež čiže cezeň sa s nimi môžem ľahko spojiť :)...no a Skype využívam len keď som ja mimo domu a chcem sa spojiť s rodinou. Posledný je Viber ktorý je podľa mňa úplne zbytočný ale kvôli dvom ľudom ktorých doučujem taliančinu som si ho stiahla aby sme boli v kontakte.

O tomto sa dá hovoriť aj na sto rokov. Všetko sú to aplikácie ktoré používam na upravenie fotiek alebo videí čo potom postujem aj na svojom instagrame :). Určite vám o tom niekedy napíšem aj bližšie. 

Toto sú skôr také praktické veci do školy...aby som stihla električku...aby som vedela ako som na tom s paušálom...no a to posledné hovorí za všetko...idem maturovať z matiky! Pomóóóc! :D

...ďalšie nákupy ( napríklad v noci keď nemôžem zaspať )


X❤️X❤️
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky