Panini DURINI || Milano da mangiare

Amo questo posto!!!
Neďaleko katerály Duomo v centre Milána nájdete v celku malý ale za to úžasný bar preslávený v celom Miláne. PANINI DURINI! Určite každý poznáte typické talianske sandwiche plé prosciutta alebo rôznymi mňamkovými syrmi. No tak tieto sú asi fakt že tie naj z naj. Aspoň čo som ja kedy vyskúšala. Úžasné voňajú pretože vám ich tesne po zaplatení ohrejú a tak si ich môžte vychutnať teplučké a hlavne chrumkavé. 
Odporúčam vám toto "posto" hlavne preto že som sa tam aj cítila veľmi veľmi príjemne. Milá obsluha a krásny výhlaď na moje milované Miláno. Určite nebudete ľutovať ak sa tam s kamarátkou frajerom alebo či už len s maminkou na chvíľku zastavíte a vychutnáte si nejakú tú extra-špecial taliansku jednohubku (nebojte je tam aj veľa sladkého pre takých ako ja hihi). 

P.S.: ak tam naozaj niekedy zablúdite prosíme si práve TVOJ názor do komentu!

XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky