Prosciutteria || Milano da mangiare

Ciao a tutti!
 Tak tu máme ďalšie skvelé miestečko ktoré treba navštíviť ak chcete vyskúšať naozajstné talianske dobroty. Ako iste väčšina z vás vie ... ja osobne som vegetariánka ale to nemení nič na tom aby som vám nemohla odporučiť aj takýto typ reštaurácie. Názov je prosciutteria čo teda v taliančine znamená niečo ako šunkáreň hihi :) no a teda hlavným chodom je mäso! Vystvelím vám teda ako to tam funguje: môžte si objednať strednú (10€) alebo veľkú (15€) porciu. Čašníkovi nahlásite koľko osôb vás je a už len čakáte. Čerstvo vám nakrájajú šunku a úžasne syry (áno tie som aj vyskúšala a môžem povedať že boli úchvatne). Všetko vám prinesú na obrovskom drevom "lopáriku" ak teda aj vy používate toto slovíčko :) nájdete tam taktiež rôzne nátierky, čerstvé pečivo, grilovanú zeleninu, olivy, rukolu, sušené paradajky, a tak ďalej... Je to akoby taká malá pivnička no a tým že ide o talianske dobroty nesmie k tomu chýbať vínko. Majú obrovský výber vlastného a hlavne kvalitného vína ktoré si môžte vybrať priamo z políc pivnice. Poznám ľudí čo tam chodia len na dobré vínko!Ak sa vám tam podarí niekedy zablúdiť určite mi dajte vedieť dole v komentári :) a dobrú chuť!



XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky