Travel with Me || Rome

Ahojte všetci! 
Ospravedlňujem sa, že tieto fotky som pridala už dávnejšie, ale bez akéhokoľvek popisu. Je to preto, že som mala tieto dni, teda skôr týždne, toho neskutočne veľa na univerzite. Ale už sa nám pomaly začína leto, takže ma tu budete mať omnoho častejšie, spolu s množstvom nových článkov.

Späť k môjmu výletu. 


Na Veľkú noc, sme sa s maminou vybrali do Ríma. 
Pre mňa to už bolo po druhýkrát, ale pre maminu prvý. Neskutočne sme si to užili, videli všetko čo vidieť treba a hlavne zažili tie naše slávne "zážitky". Dodnes sa smejeme na niektorých príhodách čo sa nám stali na izbe. Išli sme cez bed&breakfat a boli sme veľmi spkojné. Teší ma, že to v týchto dňoch tak super funguje v rôznych typoch ubytovanie. 


Rím je plný histórie a tak úzasných a dychvyrážajúcich pomiatok, že kto tam ešte nikdy nebol, si musí isť okamžite rezervovať letenku. Určite nebude ľutovať! Sľubujem! Občas som ani len nevedela kam sa mám skôr pozrieť. Miľujem to tam, a hlavne tú atmosféru, cítite sa ako v inom svete, niekoľko rokov späť, ale v tom pozitívnom zmysle. Caffè & gelato na každom kroku a čím menší bar, tým určite aj zlatší a príjemnejší. Ak chcete ochutnať aj nie úplne typickú pastu (nie zubnú, ale cestoviny myslím, hihi) tak určite hľadajte "cacio e pepe". 

No ale to najdôležitejšie na záver. Úplnou náhodou som objavila v jedenj uličke obchod suitebenedict. Odpadla som! Už dlho sa mi nestalo, že mi sa mi v jednej predajni páčilo toľko vecí. Určite si pozrite aj vy aspon ich stránku a prosím ak budete mať čas, napíšte do komentu čo vás oslovilo.
              

XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky