Breakfast Time #3

Cereálna kaša špaldová 
 Ak spapáme túto cereálnu kašu, budeme v prvej chvíli zaplavení pocitom tepla od hlavy až po päty. Cereálna kaša špaldová je výborným zdrojom vitamínov.

Cereálna kaša viaczrnná
Je mimoriadna svojím vyváženým zložením použitých surovín. Obsahuje pšenicu, ovos, žito, jačmenné krúpy, pšeno, kukuričná krupica a klíčky. Vzhľadom na to má vysoký obsah vlákniny


Návod na prípravu každej kašičky: 
Do teplého sójového (či iného) nápoja pridávame za stáleho miešania cereálnu kašu, až docielime požadovanú hustotu. Nič ľahšie ani neexistuje. A mňamka je hotová.

Keď si opätovne pozerám tieto dve fotky, tak sa mi až slinky zbiehajú. Asi pred mesiacom som prešla na svoju novú raňajkovú závislosť, ktorou sú práve tieto kašičky od značky NOMINAL. Najviac mi na nich vyhovuje to, že nie sú sladké, čiže vlastne sú úplne neutrálne (záleží teda len na tom, ktorú obilninu si zvolíte). Ja už som opäť v Miláne, ale práve dnes mi prišiel balík od našich, v ktorom som si našla nových 5 príchutí, čo čakajú na vyskúšanie. Teda je to čisto o vašej kreativite, ktorá mne pri raňajkách nikdy nechýba, ako si pripravíte vašu kašu. Ja osobne, v tomto období, preferujem jednoduché chute a tým, že sa blíži jeseň mám stále viac a viac chuť na niečo teplé. Najčastejšie si pripravím kašu s horúcou vodou, osladím (s agavé), a ozdobím ovocím plus niečím chrimkavým (ako kokos či orochy). 7TH HEAVEN 

Bon appétit!

XoXo
Geguska

Komentáre

Obľúbené príspevky